بهترین آکواریوم ، دیوار سبز و تراریوم در مشهد | آکوالند

بهترین آکواریوم ، دیوار سبز و تراریوم در مشهد

گروه آکوالند به عنوان اولین و تنها مجموعه  تخصصی شرق کشور در زمینه طراحی و ساخت اکوسیستم های  گیاهی و آبزی کاملاً حرفه‌ای با برند “آکوالند"، مجموعه ای کامل و متنوع از خدمات و محصولات مورد نیاز جهت طراحی، راه اندازی و نگهداری انواع آکواریوم های آب شور، آب شیرین و گیاهی به ویژه آکواریوم های مرجانی وهمچنین طراحی و اجرای دیوار سبز و تراریوم های حرفه ای را فرآهم نموده است. این شرکت، با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی و تجربه ده ساله در جهت حفظ طولانی مدت آبزیان و اکوسیستم های آبزی و گیاهی توانسته است با ارائه خدمات جامع و نوآورانه در ساخت و تجهیز اکوسیستم های مبتنی بر نیاز و سفارش مشتریان و تأمین گونه های خاص و نادر از گیاهان ، ماهی آب شور و شیرین  وانواع  مرجان و همچنین با ارائه خدمات پشتیبانی کامل، گام بزرگی در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان محترم بردارد. طراحی، ساخت و نگهداری از بزرگترین آکواریوم آب شور کشور در محل هتل فردوس مشهد، از دستاوردهای این شرکت می باشد.

آکواریوم های آبشور ، آبشیرین و گیاهی

آکواریوم ها ، فارق از انواع بسیار متنوع از بابت زیستگاه های جانوری ، یکی از بهترین گزینه های طراحان و معماران ، برای زیبا سازی و ایجاد حس آرامش در محیط های خانگی ، اداری ، تجاری و درمانی است. 

فضای داخل آکواریوم ، به دلیل وجود عوامل متعدد ، از جمله وجود آب ، ماهی ها و موجودات زنده ، گیاهان ، مرجان ها و شقایق ها ، ناخواسته هر بیننده ای را جذب خود میکند. این عوامل نه تنها برای علاقه مندان به آکواریوم ، بلکه برای همه اقشار مورد توجه بوده و باعث تغییر سریع احساس درونی انسانها از ناهنجاریهای فکری به سمت آرامش میشود.

دیوار سبز یا گرین وال 

یکی از گزینه های زیبا سازی فضاهای شهری ، محوطه سازی و حتی فضای داخلی ساختمان ها ، دیوارسبز و یا گرین وال است. دیوار سبز از بهترین گزینه های پوشش دهی دیوارهای آجری و سیمانی و تبدیل آن به یک فضای سبز ایستاده (عمودی) است که در همه فضا ها برای ساکنین و یا بینندگان آن حس زندگی و طراوت را به همراه دارد.

بر اساس محل قرارگیری و نصب دیوار سبز ، نوع پوشش گیاهی و گونه های گیاهان مشخص میگردد. البته فاکتور های دیگری هم برای انتخاب گونه های گیاهان وجود دارد ولی باید در نظر داشت که برای احداث یک دیوار سبز همه پارامتر های مورد نیاز آنها مد نظر قرار گیرد . این پارامتر ها که برای حفظ اکوسیستم گیاهی بسیار مهم هستند در صفحه مخصوص دیوار سبز توضیح داده شده است. با مطالعه این مطالب اطلاعات خوبی را بدست می آورید.

آنچه ما انجام می دهیم

آنچه ما در این مجموعه انجام میدهیم شامل:

  1. طراحی، ساخت و اجرای آکواریوم های آب شور ،آب شیرین وگیاهی ، دیوار سبز ،  باغ های مینیاتوری، تراریوم، ویواریوم، پالوداریوم در اندازه ها و ظرفیتهای مختلف و چند وجهی از ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بسیار عظیم
  2. تامین انواع آبزیان آبشور، مرجانی و آب شیرین ،گیاهان و آبزیان خاص آکواریوم های گیاهی
  3. ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات نگهداری ، چک آپ و هندلینگ اکوسیستم های آبزی و گیاهی
  4. تهیه دستگاه ها، تجهیزات و ملزومات کلیه اکوسیستم های آبزی و گیاهی
  5. ساخت دستگاه های اختصاصی متناسب با شرایط محیطی و فیزیکی هر زیستگاه برای حفظ سلامت موجودات
  6. عیب یابی ، بازسازی و احیاء مجدد اکوسیستم های قدیمی گیاهی و آبزی و رفع کامل مشکلات فنی و بیولوژیکی
  7. تشخیص و درمان انواع بیماریهای آبزیان و گیاهان
  8. آموزش های جامع و ضروری به مشتریان عزیز برای حفظ زیستگاههای طبیعی محل کار
  9. تهیه و تولید تراریوم های شیشه ای در ابعاد و اشکال مورد نیاز مشتریان در تعداد مختلف جهت هدایای ماندگار تبلیغاتی

دیوار سبز (Green Wall)

تراریوم های بزرگ وکوچک

آکواریوم مرجانی

آکواریوم گیاهی

محصولات آکوالند

گیاهان منحصر به فرد و خاص کریپتانتوس آکیلیس و بروملیا نئورژلیا

مشاهده محصول

کریپتانتوس بیویتاتوس cryptanthus bivittatus - کریپتانتوس لاسردا cryptanthus Lacerdae - کریپتانتوس لاسردا منسکال cryptanthus Lacerdae menescal

مشاهده محصول

گیاه زیبای کریپتانتوس به همراه فیلودندرون نئون

مشاهده محصول

تیلاندسیا آیونانتا Tillandsia Ionantha - تیلاندسیا یوزنئویدیس Tillandsia usneoides (خزه اسپانیایی)

مشاهده محصول

بهترین آکواریوم ، دیوار سبز و تراریوم در مشهد | آکوالند

گروه آکوالند به عنوان اولین و تنها شرکت تخصصی شرق کشور در زمینه طراحی و ساخت زیستگاه های کاملاً حرفه‌ای آبزی و گیاهی ، مجموعه ای کامل که با دانش فنی_تخصصی و تجربه ده ساله توانسته است با ارائه خدمات جامع و تأمین همه نیاز های ضروری موجودات زنده و همچنین خدمات پشتیبانی کاملا حرفه ای ، گام بزرگی در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان محترم بردارد.

آخرین مطالب

عروس دریایی

ماهی های دریای خزر

مرجان‌های دریایی

انواع ماهی های جنوب

آخرین مقالات

اهمیت چرخه نیتروژن

آکواریوم های آبشور و آب شیرین

آکواریوم آبشور و مرجانی

آخرین محصولات

چسب سیلیکونی سومافیکس SOMAFIX-s220

آکواریوم مکعب ریملس بک سامپ

پایه شیشه ای آکواریوم